Hamile Pantolonu Dikim Yapilis

İlk bebeğime hamile olduğumu hamile pantolonu öğrendiğimde sadece 2 aylık hamileyken (hamile kıyafetleri aldım ve takmaya başladı) çok heyecanlıydım. Bu çok saçma olduğunu düşünebilirsin, ama 15 aydır hamile kalmaya çalışıyorum sonra hamilelik her yönüyle kucaklamak hazırdım, hamile kıyafetleri dahil.

Şimdi üçüncü hamileliğim olduğumu, hala hamile kıyafetleri seviyorum. Her gün giyiyorum ve en iyi hamile pantolonu olduğunu düşünüyorum. Hamile olmasam bile elimden gelse, emin annelik pantolon giymek için her gün yapardım. Sıkı kuşakları bomba gibi!

Ama eğer tam olarak yararları ve amazingness hakkında ikna değilseniz (Evet, hamile kıyafetleri bir kelime), burada fikrini değiştirmek için buradayım. Favori doğum dükkanımı, PinkBlush Hamilelik ile ortaklık, ben bugün ve hamile kıyafetleri hakkında altı mitler ve yanlış neden sana söyleyeceğim! Hamile kıyafetleri hamile olduğun zaman, bana fikrinizi değiştirmek ve kesinlikle hamileyken hamile kıyafetleri almak gerekir neden size göstereceğim bir şans vermek GEREKİR.

1. Hamile kıyafetleri bulmak çok zor. YANLIŞ! Hamile kıyafetleri hiç de zor değildir. Büyük zincir mağazalar hamile pantolonu bir sürü doğum bölümleri var, bu yüzden onları satın almadan önce giysiler üzerinde deneyebilirsiniz, ve sonra her stil için doğum mağazalar ton ile harika bir internet var. Aslında tüm (mağaza ve online) hamile kıyafetleri satın almak için en iyi yerler hakkında bir yazı bile yazdım bu yüzden bu küçük yalanı bana geçmiş olsun denememelisiniz bile.

Sanırım hamile kıyafetleri para kaybı mıdır? Bir daha düşün! Bu hamile anne, her bir yanlış olduğunu ve neden şirin, uygun fiyatlı hamile kıyafetleri nereden hamile kıyafetleri, yaklaşık 6 efsaneler anlatır.

2. Hamile kıyafetleri rahatsız ediyor. YANLIŞ! Annelik bir hamile pantolonu dikimi giyip veya hamile gömlek Çek almaz, aklını hızlı bir şekilde bu değişecek. Annelik en fazla maternity pantolon esnek olan kuşakları ve ekstra oda çok rahat. Ve ben gebelik kıyafetleri saymıyorum bile. Bu beyaz çiçekli hamile elbisesi çok yumuşak, kenarları dantelli ve esnek olduğundan rahatça tüm hamileliğim boyunca bana uygun olabilir. Analık elbiseler harika. Bu mit yüzden bunu söylemeyi kes koca bir yalan!

Sanırım hamile kıyafetleri para kaybı mıdır? Bir daha düşün! Bu hamile anne, her bir yanlış olduğunu ve neden şirin, hamile pantolonu dikimi uygun fiyatlı hamile kıyafetleri nereden hamile kıyafetleri, yaklaşık 6 efsaneler anlatır.

3. Hamile kıyafetleri çok pahalı. YANLIŞ! Tüm kıyafetleri nasıl Evet yani, daha pahalı ucunda olanları da var. Uygun fiyatlı hamile kıyafetleri satın almak için harika yerler var. Benim favorilerimden biri hamile pantolonu PinkBlush Doğum ve büyük bir boşluk bölümü bile var. Kendi e-posta listesine abone olduğunuzda ilk siparişiniz %15 indirim bile alabilirsiniz! Yani hayır, hamile kıyafetleri pahalı değildir. Kesinlikle sigara daha pahalı hamile kıyafetleri.

Sanırım hamile kıyafetleri para kaybı mıdır? Bir daha düşün! Bu hamile anne, her bir yanlış olduğunu ve neden şirin, uygun fiyatlı hamile kıyafetleri nereden hamile kıyafetleri, yaklaşık 6 efsaneler anlatır.

4. Hamileyken hamile kıyafetleri gerek yok. YANLIŞ! Tüm hamilelik boyunca hamile pantolonu eşinizin ekstra büyük gömlek ve hamile pantolonu giymek istemiyorsan Aman Tanrım, bu doğru değil! Uzakta ikinci üç aylık dönemin belki de ortalarına kadar gömleklerin çoğu giyen alabilirsiniz, ama daha sonra onları dışarı uzanan başlayacaksın ve muhtemelen onları mahvetmek ve gebelikten sonra bunları giymek mümkün olmayacaktır. Bu yüzden kesinlikle analık tops gerekir. Ve hamile pantolonu dikimi olarak, muhtemelen en fazla doğum öncesi hatta bazı hamile pantolon almak gerekir. Gebelik her üç ile, normal pantolonumun içine ikinci üç aylık dönemin başında uygun bulamadım. Eğer şişkinlik imkansız pantolonun düğmesi yapmak istemiyorsa, o zaman büyüyen bebek yumru olacak. Kesinlikle, kesinlikle hamile kıyafetleri lazım.

Sanırım hamile kıyafetleri para kaybı mıdır? Bir daha düşün! Bu hamile anne, her bir yanlış olduğunu ve neden şirin, uygun fiyatlı hamile kıyafetleri nereden hamile kıyafetleri, yaklaşık 6 efsaneler anlatır.

5. Hamile kıyafetleri para kaybı. YANLIŞ! Hamile kıyafetleri sadece dokuz aydan daha az bir süre için giyilmelidir içindir Evet, doğru. Ama dürüst olmak gerekirse, hamile değilken giyemezsin onları bir sürü, ve muhtemelen bebeğiniz doğduktan sonra birkaç hafta ay (belki) onları giyen de olacak. Eğer hamile kıyafetleri akıllı ol hamilelik sırasında giyebilir şeyler için alışveriş harcamak için ekstra para yok ve hamile pantolonu yapımı değilken. Hamileyim sonra kesinlikle bu çiçek üst giymeyi planlıyorum! Ve Küçük Bir doğum resimlerde iki yıl önce giydiğim muhteşem mint dantel elbise hatırlıyor musun? Hamile değilim, çok iyi kesinlikle giyerim. Hamile kıyafetleri kesinlikle para kaybı değildir.

Sanırım hamile kıyafetleri para kaybı mıdır? Bir daha düşün! Bu hamile anne, her bir yanlış olduğunu ve neden şirin, uygun fiyatlı hamile kıyafetleri nereden hamile kıyafetleri, yaklaşık 6 efsaneler anlatır.

6. Hamile kıyafetleri çok çirkin. YANLIŞ! Bu hamile kıyafetleri ÇOK SEVİMLİ, çünkü bu listedeki en büyük efsane olabilir! Her stil için hamile kıyafetleri, hamile olduğum her zaman tam bir gardırop satın almak zor bir zaman var. Hamile kıyafetleri hamile pantolonu dikimi 15 ya da 20 yıl önceki gibi süper sevimli olmayabilir, ama şimdi çok Şirinler, hepsini istiyorum. Bir bakışta PinkBlush Doğum yerinde ve benimle aynı fikirde, eğer tamamen farklı stilleri var! düşünüyorum!

Sanırım hamile kıyafetleri para kaybı mıdır? Bir daha düşün! Bu hamile anne, her bir yanlış olduğunu ve neden şirin, uygun fiyatlı hamile kıyafetleri nereden hamile kıyafetleri, yaklaşık 6 efsaneler anlatır.



Orada hamile kıyafetleri hakkında mitler bir yeri vardır, ama onların çoğu doğru değil. Hamile kıyafetleri bugün şirin, uygun fiyatlı, rahat ve kesinlikle hamileyken olmalı. Öyle mi? çünkü onlara ihtiyacın yok kendini anlatmaya çalışmaktan vazgeç! Ve ilk hamile kıyafeti giymek eminim bir kez bağladım, çok olacak!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hale Soygazi Çocuğu Varmı? Murat Şar Oğlu Mu ?